mandag 2. mai 2011

Nedtelling....

Jeg har nedtelling og det er idag 12 dager til termin. Det er ganske absurd at vi skal bli en familie på 4.
Jeg var på ny svangerskapskontroll idag og alle målinger var fine. Legen var sikker på at hode hadde festet seg da kunne kjenne at det lå godt plassert i bekkene. Nå er det ingen vei tilbake....og fødselen kan starte når som helst!

Even elsker å hoppe i sengen i bare bleien før leggetid og innimellom all morroen prøvde vi å vise han min store mage og forklare hva han hadde i vente....Ingen enkel oppgave:-)

Hva er inni magen din mamma?
Har jeg også en baby imagen?

Mye å tenke på.....

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i dine bilder, og kan ikke annet enn å lure på hvor mye disse snart storebrødrrene forstår av hva som skal skje.. De er da ivertfall helt hærlige!

    Så moro at du har bestilt boka, spent på hvordan din ble. Så håper du blogger om den når den kommer. Satt for noen dager siden og lese igjennom min.. *rørt*

    SvarSlett
  2. Guttene våre er hvertfall heldige som får søsken:-) De får lure litt til på hva som venter dem...ikke så lett for dem å forstå- når jeg ikke helt kan begripe det selv:-) hehe

    Boken er på vei i posten og du kan tro vi gleder oss til å gå 2 år tilbake i tid å mimre...

    Lykke til med innspurten du også....

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)